19 decembrie 2012

Cutia de pantofi II

Așa cum stă bine unui om civilizat, după ce chemi oamenii la acțiune și le ceri să dea, e frumos să le dai și tu înapoi măcar mulțumiri pentru că au răspuns strigătului tău. Așa că articolul acesta este unul de mulțumiri și felicitări către toți cei care s-au implicat în proiectul ShoeBox 2012 desfășurat la Craiova. Faptul că o parte dintre aceștia s-au alăturat la îndemnul meu nu poate decât să mă facă mândră și fericită. S-au strâns multe cutii cu cadouri care vor ajunge zilele următoare, prin grija celor de la Rotaract Craiova, exact la copiii care au cea mai mare nevoie de ele.
Ca să nu mai lungesc vorba, în ordinea de pe tricouri, aș vrea să îmi scot pălăria în fața următoarelor persoane:
  • Rareș Cojocaru, Răzvan Năstase și restul voluntarilor de la Rotaract Craiova, pentru organizare
  • Dr. Melania Cojocaru, pentru că și-a pus la dispoziție cabinetul stomatologic pentru depozitarea cutiilor
  • Claudiu Bădescu, pentru că m-a ajutat cu transportul cutiilor 
  • Dragoș Geornoiu, pentru că a fost de acord să ducem cutiile împreună, ca o dovadă de bună înțelegere intra- și extra- bloggeristică (și pentru că nu m-a ocărât pentru că l-am făcut să aștepte mai mult decât este elegant)
  • Daniela Nichita, prof. Oana Duță Trăistaru, Iulia Colan, Giorgiana Neagu, Mădălina Dabija, Cristina Cojoacă, Dana Albăstroiu, prof. Florentina Anghel, Adelina Radu, Claudiu Bădescu și Alin Neacșu, pentru cele peste 20 de cutii strânse
  • Prof. Aloisia Șorop, pentru asta.

Mulțumesc, dragilor, pentru felul în care mă simt când mă gândesc la zâmbetele copiilor care vor primii cutiile noastre! Până la următoarea strângere de rânduri, nu uitați că ne vedem mâine, joi, 20 decembrie, de la ora 17:00, în Electroputere Mall, să colindăm automatul Coca-Cola! :)

PS: Stați pe aproape pentru poze de la distribuire! 


2 comentarii:

  1. Multumesc mult mult de tot pentru implicare. Anul viitor vom realiza ceva si mai frumos, zic eu. Vad ca am oameni de nadejde langa mine :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Placerea a fost de partea mea! :) Si daca ne sincronizam mai din timp la anul, sigur reusim sa strangem mai multe cutii.

      Ștergere