28 ianuarie 2013

Stransu-ne-am cativa la blogmeet

Ieri seară am răspuns pozitiv la invitația lui Daniel de a participa la primul blog-meet craiovean din 2013, unde ne-am strâns cu mic, cu mare, vreo 19 persoane. Deși mi-ar fi plăcut să pot spune 19 bloggeri, am fost mai puținei cu bloguri / site-uri (și majoritatea celor care am fost, anume eu, Dragoș, Lucian, Suzana, Blogatu, Neydamn, Mircea și Geordan, ne știam deja de la alte evenimente; pe restul îi găsiți în articolul acesta). 
Pe ordinea de zi a ședinței online-ului craiovean (pot să zic asta?) au fost două puncte propuse de Daniel, și anume:

  1. Crearea unei echipe de jucători care să activeze în Campionatul Național de Știri Sportive organizat de sportlocal.ro. Aici am explicat pe scurt despre ce e vorba pentru câțiva non-bloggeri pasionați de sport, colegi de sport-meet de-ai lui Daniel (iertare, iertare, n-am reținut toate numele!). Sper să se hotărască să mi se alăture în Campionat și să promovăm împreună sportul doljean (eu deja am început și puteți citi aici articolele mele).
  2. Lansarea lui Make la Craiova. Aici s-au adus în discuție câteva variante de locații, s-a dezbătut pro și contra și se pare că Lucian deja a discutat cu proprietarul unui bar (Mihai, AIESECer de-al meu, dar nu dăm nume de locuri până nu ne aranjează ploile) și sunt șanse mari să-l avem pe Make și Dream Team-ul în Bănie luna ce vine. Ținem pumnii strânși!

După ce lucrurile au început să devină mai haotice, am stat mai mult de vorbă cu Suzana, care mi-a făcut o propunere indecentă. Dragilor, să nu vă mirați dacă în perioada următoare o să postez imagini dă calendar, în care o să arăt ca aici. :D

Pâna la următorul blog-meet, la care o să se lase cu tort, să ne citim cu bine!


2 comentarii: