Înainte de a continua, citește Social Media cu folos I.
Astăzi dau drept exemplu de "așa da" în Social Media o instituție de cultură care m-a mai impresionat și cu alte ocazii la capitolul 2.0 - Muzeul Olteniei. Prima dată mi-a atras atenția acum 2 ani printr-un site destul de prietenos pentru ceea ce se găsea la momentul respectiv în sfera instituțiilor de cultură, apoi printr-o prezență activă pe Facebook.
De data asta, #socialmediawin-ul se referă la un răspuns pe care l-am primit la o întrebare pusă într-un articol pe blog. Mai precis, am întrebat de ce nu există nicio expoziție deschisă publicului la Secția de Istorie - Arheologie a muzeului și am primit un răspuns printr-un comentariu pe blog de la însuși managerul instituției. Nu fac observații asupra conținutului comentariului aici, dar rămân impresionată de faptul că cei de la muzeu monitorizează și răspund reacțiilor din Social Media cu o viteză de invidiat și că sunt preocupați de părerea pe care o are publicul despre activitatea dumnealor.
PS: Ca o sugestie, nu știu cine gestionează momentan conturile pe rețelele sociale ale instituției (astfel de responsabilități nu prea ar trebui să existe în fișa de post a managerului), dar aștept ca următorul pas pe care să-l facă muzeul în această direcție este să deschidă un post de Social Media Officer, astfel încât să existe o persoană cu care să putem - noi, blogosfera din Craiova - să păstrăm o legătură mai strânsă și cu care să putem pune la cale acțiuni și campanii comune.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu