24 noiembrie 2013

Rezultate concurs de atentie

Dragii mei, e semn că v-ați pierdut spiritul ludic dacă n-ați vrut să participați în număr mai mare la concursul de atenție cu premii imaginare pe care l-am organizat marți. :P Îi mulțumesc lui Noemi, singura care a respectat mot-a-mot cerințele din articol, dar și celor care și-au încercat norocul pe mess sau Facebook. Din păcate, nimeni nu a descoperit produsele alimentare aruncate în nucul din fața blocului de anumiți vecini de-ai mei mai de la țară, astfel încât cele 10 puncte virtuale pe care voiam să le dau ca premiu se reportează pentru următorul concurs. 
Ca să nu vă mai țin ca pe ace, ecce rezolvarea:
Cârnați în nuc
Iaurturi pe creacă
Păreri, comentarii?



3 comentarii:

  1. Mai, n-am vrut sa particip la concurs, doar am comentat asa pe FB (parca :). Ce sa zic, stai intr-o zona buna. Unii n-au ce manca, pe-altii ii da mancarea afara din casa. Sau ei dau mancarea afara :) Direct pe geam. Las' ca vine iarna si acopera zapada totul. Pana atunci insa ai de la mine o leapsa dar si rugamintea de a ma ajuta pentru a-i ajuta pe copiii talentati din Romania.

    Mai multe detalii despre cum vad eu acest ajutor ai in acreditarea mea de ambasador.

    Mi-ar placea sa citesc raspunsul tau pe blog sau macar printr-un comentariu la leapsa. Spor lepsuitor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vecinii mei nu mai pot arunca obiecte pe geam în crengi de când s-au toaletat copacii la trunchi :-))

    RăspundețiȘtergere
  3. La noi s-au tăiat mai toţi copacii... :-(

    RăspundețiȘtergere