26 iunie 2014

Pizza Forum - o livrare speciala

Craioveni amatori de pizza, de câteva zile peisajul pizzeriilor din oraș s-a îmbogățit cu una al cărei număr pentru comenzi la domiciliu merită să îl salvați în memoria telefonului. Pizza Forum este copilul prietenilor de la Craiova Forum, de unde vine și numele. Nu mă pot abține, însă, să nu mă gândesc cât de bine ilustrează acest cuvânt spiritul Italiei, patria pizzei.. :) Primele discuții despre deschiderea pizzeriei le-am auzit prin februarie, la cea de-a doua aniversare a blogmeet-ului craiovean, dar a trebuit să le trec sub secret de stat (sau de oraș). Puține informații s-au mai scurs de atunci și iată-ne, pe final de iunie, cu un teaser foarte reușit și, la câteva zile după, cu surpriza pe masă : o pizza gustoasă și frumoasă, numai bună de luat acasă.
De îndată ce am văzut pe pagina de Facebook a Pizza Forum că au dat undă verde la comenzi la domiciliu, am comandat 2 pizza, o Quattro Stagioni și una Forum, a casei. Pe lângă faptul că ambele au fost delicioase, am mai beneficiat și de discount pentru că am făcut comanda în Happy Hour, dar și de 2 prăjituri din partea casei. În plus, umblă vorba că, dacă păstrați capacele cutiilor de pizza de la Pizza Forum, e rost de și mai multe surprize! 
Pentru mine, surpriza a venit a doua zi, la cutie, sub forma unei pizza speciale. Pentru că băieții de la Pizza Forum sunt foarte atenți, au săpat în analele blogului meu și au descoperit o pohtă nebunească ce-am pohtit: pizza cu ananas, camembert și costiță afumată (puteți citi aici contextul în care am menționat-o). Cum nici ei n-au mai multă minte decât mine (și spun asta cu cel mai mare drag), au făcut rost de ingredientele respective, ce nu se mai regăsesc în nicio altă pizza din meniul lor, și mi-au pregătit-o cu dedicație. Ca să folosesc noua mea vorbă în materie de mâncăruri, a fost un adevărat curcubeu pe cerul gurii, ananasul dând o suculență minunată blatului. Și dacă tot am zis mai sus de surprize, pizza a venit însoțită de prăjitura cu cremă de lămâie (o găsiți cu numele de Lămâița în meniu), despre care scrisesem cu o zi înainte pe Facebook că mi-a înnebunit simțurile. Pentru cei care țin la calitatea a ceea ce mănâncă, nu vă mai zic decât că Lămâița e făcută cu lămâie adevărată, nu cu prafuri sau esențe, și știu asta pentru că un sâmbure mititel mi-a dovedit-o. :)
Și fiindcă știu că pot să bat eu câmpii aici verzi și uscate (sau moi și suculente, ca pizza mea specială) fără să vă conving de nimic, vă invit să vă convingeți singuri, testând una din cele 27 de pizza din meniul de la Pizza Forum cu ... gura voastră! Vă doresc curcubeu! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu