16 iulie 2014

Mama, sunt la televizor!

Dacă vă plictisiți și n-aveți ce face sau poate vreți să mă vedeți live, în reluare și în exclusivitate, vă invit să urmăriți emisiunea "La taifas cu Anda" de la Alege TV, la care am fost invitată pe 5 iulie. :) La emisiunea pe care o prezintă, prietena mea Anda a avut patru invitați care am discutat despre felul în care am reușit să ne exploatăm pasiunile personale pentru realizarea unor proiecte frumoase. Ante și post-vorbitorii mei au fost Mayla Bucci (care a vorbit despre secretele bucătăriei și dragostea pentru mâncare), colegul Iulian (autorul cărții "101 movie acrostics", care a povestit cum pasiunea pentru filme a condus la publicarea unui volum și la dezvoltarea unui blog de film popular) și Andreea Donea (o foarte simpatică fotografă pasionată și profesionistă, pe care am avut plăcerea să o văd anul trecut în exercițiul funcțiunii).
Eu îmi fac intrarea grandioasă de la minutul 30:56. :)) Am vorbit cu Anda despre călătorii, monumenteoltenia.ro, Craiova, cultură, Anil Polat și iminenta lui vizită în orașul nostru și câte și mai câte. Vizionare plăcută (și aștept părerile voastre)! :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu