08 ianuarie 2013

2012 vs 2013

Chiar dacă a trecut mai bine de o săptămână din 2013, abia acum îmi fac curaj să scriu câteva rânduri despre schimbările pe care le aduce acest an, despre ce s-a întâmplat în 2012, despre planuri de viitor și dorințe de (auto)îndeplinit. Să-mi țineți pumnii să iasă așa cum îmi doresc! :)

Frig la Ohrid în aprilie
Anul trecut a fost unul cu multe recorduri personale, lucruri făcute pentru prima dată, plimbări în țară și străinătate și oameni noi. Cu liniuță de la capăt, 2012 a arătat așa:
- primele zile ale anului m-au prins în Ohrid (Macedonia), unde m-am mai întors o dată în aprilie;
- am absolvit cursurile de Expert accesare fonduri structurale și Manager de proiect din cadrul proiectului ACCESS, ocazie cu care am vizitat Bologna și Florența (Italia);
- în aprilie a avut loc lansarea oficială a My Destination Romania, unde am lucrat ca editor pe tot parcursul lui 2012;
- pe 9 mai am văzut finala UEFA Europa League pe National Arena din București;
- pe 8 iunie l-am găsit și adoptat pe pisicul Spuf;
- în iunie am vizitat Timișoara, iar în iulie Clujul;
- pe 19 iulie am fost la concertul Roxette de pe Cluj Arena;
- tot în iulie am participat la Bloggers Inc, unde am revăzut și cunoscut o bună parte a online-ului românesc, am explorat zona Cazanelor Dunării, am mers pentru prima dată cu caiacul și cu bicicleta;
AIESEC Craiova a colindat automatul Coca-Cola
(via facebook.com/cocacola)
- din septembrie am început să mă duc la sală, la kangoo jumps;
- în octombrie am fost prima dată pe Transalpina, iar mijlocul lunii m-a găsit prin Stockholm (Suedia);
- în decembrie am împlinit sfertul de secol;
- m-am implicat activ în două proiecte cu tentă socială (ShoeBox și Automatul de Colinde), alături de prieteni și colegi din blogosfera locală;
- am primit un Nikon D3000 cadou de Crăciun de la Oana, pe care l-am testat în excursia în Muntenegru, cu care am pus punct final lui 2012.

Anul acesta a venit cu încheierea unui capitol foarte important din ultima perioadă, și anume cu încetarea contractului cu My Destination Romania. Alături de doi oameni fantastici - Cristina și Tony - (vă doresc tuturor șefi ca ei :D ), am investit 1 an și 3 luni de muncă, timp și pasiune în ceea ce cred că este, la momentul actual, cel mai complet ghid turistic online în limba engleză despre România. Voi urmări cu interes evoluția site-ului, care sunt sigură că nu poate decât să crească de aici înainte. Cât timp am fost editor al ghidului, am avut șansa să mă documentez, să vizitez și să scriu despre locuri fantastice din țara noastră, fiecare dintre acestea inspirându-mă să-mi doresc să îmi plimb bocceluța prin locuri noi și în 2013! Motiv pentru care deja am în plan un nordul Serbiei și al Bulgariei în aprilie, un sejur la Roma în iunie și accept orice cadou în vacanțe. :P

Și deși articolul acesta a fost, până acum, unul mai ancorat în trecut, prevăd că în câteva zile îmi adun forțele ca să scriu și acel articol de tip "Lăsați job-urile să vină la mine". Dacă sunteți nerăbdători să îmi oferiți un loc în echipa voastră înainte să încep să mă "împachetez și vând", puteți arunca un ochi și peste CV-ul meu de pe LinkedIn.


2 comentarii:

  1. Spor in 2013! Si printre schimbari sa fie si participarile la Blog-Meet-urile craiovene. Facem 1 an de blog-meet-uri in 2013.

    RăspundețiȘtergere