09 martie 2013

E timpul pentru o noua competitie: Spring SuperBlog 2013

De mică am participat la tot felul de competiții, de la olimpiade școlare (mate, română, geografie) la concursuri de proză, poezie sau fotografie și, mai nou (adică de câțiva ani, de când mă dau pe internet), la diverse concursuri pe blog. În ultima perioadă am lăsat-o mai moale, asta până când m-am decis să particip la o competiție internațională de travel (profit de ocazie să vă invit să mă votați intrând pe această pagină și distribuind-o pe rețelele voastre sociale). Nu e un secret că îmi place competiția, deși nu sunt genul de persoană care se aruncă asupra fiecărui concurs doar de dragul de a participa. 
De obicei sunt doi factori principali care mă ajută să mă decid (în această ordine): dacă îmi place tema concursului sau dacă mă atrage premiul. Dacă îmi place ceea ce trebuie să fac pentru a participa (de exemplu, să scriu despre un subiect care îmi place foarte tare), nu mai contează premiul. În schimb, se poate întâmpla să nu particip dacă îmi place foarte tare premiul, fără să rezonez însă cu  tema concursului.
La competiția de travel de care vă ziceam mai sus m-am înscris printr-un filmuleț în care prezint Bucureștiul ca destinație turistică, o povestire despre o excursie pe Transfăgărășan și trei fotografii din respectiva excursie (căci nu e un secret că îmi place domeniul turismului, că îmi place să călătoresc și că încerc să promovez România turistică cum și cât pot), pentru a intra în cursa pentru premiul cel mare ce constă într-o excursie de 6 luni în jurul lumii. Premiul este mai mult decât atractiv, dar dacă ar fi trebuit ca, pentru a încerca să-l câștig, să stau în cap și să cânt la frunză, poate acum nu mai scriam despre asta.
Din cauza unui subiect foarte ispititor al unei etape dintr-o competiție de blogging, astăzi m-am decis să mă înscriu într-un nou concurs. E vorba de Spring SuperBlog 2013, prima ediție de primăvară a competiției SuperBlog, despre care am auzit prima dată de la colegul Daniel. Deși a început deja de câteva zile și momentan sunt mai multe etape pe rol, una mi-a atras în mod special atenția prin provocarea pe care o propune (să scriem o scrisoare de dragoste - hai, râdeți, dar vreau să-mi încerc talentele să văd dacă mi-am ieșit din mână). În caz că vă tentează, în celelalte etape trebuie să dezbatem subiecte la fel de plăcute, precum frumusețea naturală, povestea din spatele unui cadou sau frumusețea pielii perfecte. Dragilor, la concurs! :)


4 comentarii:

  1. Si eu care ma asteptam sa se implice blogosfera de beauty :) Spor si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Dupa cum vezi, eu nu pentru etapele de beauty m-am inscris. :P

      Ștergere
  2. Bine ai venit printre superbloggeri! Avem multe probe faine in competitie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine v-am gasit! Le-am vazut si o sa particip la toate, dar tot la cea de la Nemira mi-a ramas gandul. O mai rumeg putin, insa... :)

      Ștergere