16 martie 2014

De la branding personal la #sepoate

Săptămâna care tocmai se încheie a fost una cu multe evenimente, întâlniri și discuții de la care am plecat acasă mai bogată și mai motivată. Una dintre aceste întâlniri la care v-am invitat și pe voi a fost discuția despre branding personal moderată de un speaker din Cambridge, Adelina Chalmers. Întâlnirea, care a avut loc în sediul AIESEC Craiova din Camera de Comerț și Industrie Dolj, a fost una interactivă, plină de exemple practice (cu aplicații pe Daniel) și de răspunsuri la întrebările celor din sală. Dar lucrul cu care am plecat de acolo nu a fost neapărat vreo definiție a branding-ului personal sau vreo metodă de autopromovare, ci mai degrabă un sentiment de determinare, de #sepoate.
Așa cum vă spuneam și în articolul trecut, Adelina este făcută, parcă, din optimism, hotărâre și pozitivism. Este fascinant să asculți povestea plecării pe cont propriu din România, acum 10 ani, și a evoluției de la stadiul de culegătoare de fructe la cel de antreprenoare și lector la Universitatea Cambridge. Nu a ascultat când i s-a spus că nu se poate să treacă examene de limba engleză, să fie admisă la colegiu sau să-și deschidă propria afacere. Nu a ascultat nici când, venită într-o misiune de afaceri în Bulgaria și România pentru a promova niște invenții tehnologice britanice în domeniul tehnologiilor curate, sustenabile, i s-a spus că nu va reuși să dialogheze cu autoritățile locale. Cu răbdare și perseverență, a stabilit întâlniri, le-a onorat, și-a expus prezentarea și e posibil ca, datorită ei, în viitorul nu foarte îndepărtat să se folosească și în România niște sisteme performante care monitorizează conductele de apă din orașe sau transformă în energie electrică...treaba mare! Mai multe nu știu și nu pot să vă spun, doar că, prin prisma acestor lucruri, Adelina pare a fi o carte motivațională ambulantă care mă face și pe mine să-mi recapitulez în minte țelurile și să zic, exact, #sepoate.
În caz că vă întrebați de ce tot insist cu acest hashtag, atunci trebuie să mai aflați că și țelurile voastre se pot transforma în realitate cu ajutor din partea Petrom și Țara lui Andrei. Dacă aveți o idee de dezvoltare a comunității din care faceți parte, până pe 16 aprilie o puteți înscrie la Idei din Țara lui Andrei și "riscați" să primiți o finanțare de până la 15.000 euro pentru a o pune în practică. Valoarea totală a finanțărilor de anul acesta ajunge la 200.000 euro! Dacă și pe voi vă motivează poveștile unor oameni care au reușit, vă invit să citiți poveștile celor care și-au împlinit visurile: ambasadorii #sepoate
Voi cum vreți să contribuiți la dezvoltarea comunității voastre? :)



3 comentarii:

  1. A fost extraordinara intalnirea, iar despre Adelina ce sa mai spun. Mai mult decat extraordinara. Multumesc pentru invitatie si spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru feedback Natural. Ma bucur sa aud ca a fost util. Adelina

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Danei pentru ca a organizat! Si mie mi-a placut enorm de voi.

    RăspundețiȘtergere