19 iunie 2010

Cadou intarziat

Fiind plecata la Victoria saptamana trecuta, am ratat unul dintre putinele momente din an in care as fi vrut cu adevarat sa fiu acasa: ziua lui Cris! Dar cum zicala "Mai bine mai tarziu decat niciodata" isi dovedeste plenipotenta in fiecare zi, pe acelasi principiu ne-am bazat si eu si Monica in alegerea cadoului pentru Cris. Unul simpatic, as zice, chiar daca intarziat: am scos-o la un suc pe malul Dunarii. Nu, pe celalalt mal al Dunarii, de fapt :D
Ajutate de Deni am "traficat-o" afara din casa, apoi din tara, am ras, ne-am prostit, am facut poze (pe unele dintre ele le puteti vedea aici) si am petrecut impreuna o zi intreaga, o zi minunata. 

Mica noastra escapada in Bulgaria pe scurt:
Trecut cu bacul la Calafat - 10 lei
Un pranz delicios - 6 leva
Sa iti faci prietenii fericiti - de nepretuit :)


2 comentarii: