18 mai 2012

Moartea lui Fulger

          Bine, haide că recunosc că m-am folosit în modul cel mai mârșav posibil de titlul poeziei lui Coșbuc, dar am scuza că s-a potrivit ca mănușa pe ce vreau eu să vă zic aici. 
Moartea lui Fulger

          Astăzi vreau să discutăm puțin despre proiectul educațional "Igiena acasă și la școală" (știți voi, acela cu zero microbi), ajuns în etapa de votare. Ce votăm? E simplu: desenele unor copilași de grădiniță sau școală primară care au creat adevărate povești pe tema igienei. Și ca să se vadă că-s trup și suflet alături de oltenii mei, vă voi propune două lucrări pe care vă voi invita să le votați pentru că îmi plac mie cel mai mult. Aveți, însă, mână liberă să vă alegeți alte lucrări pe care să le votați și susțineți, dacă vă ating mai mult la coarda sensibilă. 
          Voturile mele merg către...ta-daaam.... Murdărici și Microbul: Grădinița cu program prelungit nr. 37 Dumbrava Minunata, Craiova, Dolj, și Hygeia - Zeița Sănătății Corpului și a Minții: Școala cu clasele I-VIII nr. 18, Craiova, Dolj.
          Și ca să nu se simtă copilașii singuri pe lume în încercarea lor de a avea o lume cu cât mai puțini microbi, pun aici opera mea de artă reprezentând modul în care îmi imaginez eu moartea unui microb (de aici fulgerul :P). Și ca să ne mai distrăm puțin, vă propun spre lectură o chestie foarte drăguță (din care m-am și inspirat în masterpiesa mea, pe numele ei More Beasts for Worst Children. :)


5 comentarii:

  1. Deci, Fulger este nume de microb...foarte tare :)))).
    Proiectul asta este ceva mai mult decat minunat pentru a stimula creativitatea micutilor.
    Masterpiesa ta nu pot sa o comentez...pentru ca esti adult...dar sunt sigur ca daca erai o fetita de la gradinita si participai la concurs..castigai sigur.
    Nu stiu cum este vremea in Oltenia dar unde ma aflu eu in vacanta,vad doar soare si liniste.
    Salutari din Luxemboug! Albu Ionut

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ionut: Multumesc pentru aprecieri, multumesc! :P O fi rau pe unde esti tu acum, nu? Distractie placuta dintr-o Craiova care nu se poate hotari daca soare sau daca nori! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci titlul articolului tau m-a deprimat profund :| Nu de alta, insa am de invatat comentariul unei poezii cu acelasi nume: "Moartea lui Fulger" de G. Cosbuc (http://www.romanianvoice.com/poezii/poezii/fulger.php)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dragos: Pai am si zis in prima fraza ca de acolo am furat titlul. Si de ce spui asa suparat ca trebuie sa inveti comentariul la poezie? Noi am crescut cu Cosbuc in mana, recitand din Moartea lui Fulger, El-Zorab, Trei Doamne si toti trei, Pasa Hassan sau Mama, si astea-s doar primele poezii care-mi vin in minte... :)

    RăspundețiȘtergere