16 octombrie 2012

Si ne-am intors

          Scuzați absența îndelungată de pe blog, dar când te duci pentru prima dată într-o țară ca Suedia nu poți să scrii despre ea primul lucru care îți vine în minte. Trebuie să stai, să îți închizi gura (după ce ți-a căzut de uimire ca în Tom & Jerry), să te gândești bine, să faci o structură a povestirii și abia apoi să postezi. Eu, spre exemplu, sunt abia la faza de gândit bine și de încercat să ies din depresia post-Suedia, dar înainte să plec am promis un suvenir unuia dintre comentatorii de la acest articol, așa că azi mă ocup de această problemă tehnică, urmând să las lungile și detaliatele postzille despre Stockholm pe zilele următoare.
          La extragerea loto 1/3 au participat Daniel, Monica și Rareș, cărora le foarte mulțumesc pentru comentarii și sfaturi. În această ordine de pe tricouri i-am introdus în random.org, care a ales...feminin. Felicitări, Monica, ai câștigat o cănuță cu o panoramă a Stockholmului văzut din Kaknästornet (Turnul TV), pe care vedem noi cum facem să ți-o trimit. :)


Stați aproape pentru seria de articole dedicate Suediei și Stockholmului din zilele următoare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu