05 octombrie 2012

Si iar plecam 2

         Nu că ar fi a doua oară când plec de acasă, dar mi-am adus aminte de articolul ăsta și am zis să îl continui. Știți deja - pentru că mi-e așa drag că m-am lăudat peste tot - că duminică pun piciorul pentru prima dată pe tărâm suedez. Ca un copil silitor ce mă aflu, am citit despre Suedia și Stockholm, am luat notițe cu privire la obiectivele turistice ce merită vizitate, mi-am scos hărți, prețuri, indicații și, în mare, cam tot ce am presupus că aș avea nevoie ca să mă descurc onorabil pe acolo.
          Pe lista scurtă se află următoarele obiective:
- Gamla Stan cu tot ce e pe acolo, de la Palatul Regal la Muzeul Nobel, Piața Stortorget șamd;
- Skansen;
- Palatul Drottningholm;
- Parcul Haga;
- Grajdurile Regale;
- Djurgarden;
- Muzeul Vasa;
- Muzeul Nordic;
- Globe;
- Kaknastornet;
+ Uppsala.
          Am mai tras cu ochiul la colegi din blogosferă care s-au plimbat pe acolo, mai precis la Anca, Liviu, George și Madelin. Dacă sunteți mai mulți și puteți să-mi mai dați câte un pont de orice fel (de la ce să mai vizitez, pe unde să mă mai plimb și ce să nu ratez până la unde să beau o limo, unde să schimb banii etc), se apreciază. 
          Și pentru cei care n-ați ajuns încă, hai să facem așa. Voi lăsați un comentariu prin care îmi spuneți de ce ați vrea (sau nu) să vizitați Suedia sau Stockholmul și, la întoarcere, cel mai norocos dintre voi primește un suvenir. :D


3 comentarii:

  1. Este foarte simplu de ce-as vrea sa ajung acolo. N-am fost in niciuna dintre tarile nordice, sunt convins ca este ceva diferit de restul Europei iar Stockholm - Suedia ar fi un bun inceput! Drum bun si distractie placuta. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm..nu prea stiu ce obiective sa-ti recomand in Stockholm, pt ca acolo am petrecut doar o zi, in schimb recomand calduros Uppsala :)
    Cat despre schimbat banii, cred ca poti plati direct cu cardul (noi asa am facut) si a fost cel mai ok pt ca nu ne-am stresat cu "cat avem nevoie si sa nu ramanem cu ei" :)

    Have fun...abia astept povestirea de dupa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Suedia am descoperit-o mai mult din perspectiva lui Stieg Larsson. Mi-au placut mult cartile lui. As merge sa vad locurile pe care le-a descris, unul dintre ele sigur fiind cartierul Södermalm, eventual strada Lundagastan :))

    Bine, normal ca as vrea sa vad Gamla Stan sau Uppsala.

    RăspundețiȘtergere