22 ianuarie 2013

O fotografie de-a mea a aparut pe prima pagina a ziarului Craiova Forum

Am mai postat fotografia și pe Facebook și în articolul de ieri de pe blog. Lucian a văzut-o, a plăcut-o și m-a întrebat dacă aș fi de acord să o publice pe prima pagină a ziarului de mică publicitate Craiova Forum, ceea ce am acceptat cu plăcere. Acum, să vă spun și scurta poveste a acestei fotografii. 
Dovada
Vă povesteam mai demult că, cu excepția articolelor de curiozități sportive de pe Stiati.ro și Intrebari-si-raspunsuri.ro pe care le citesc frecvent, nu mă pot lăuda ca fiind o mare cititoare, cunoscătoare și consumatoare de sport și sport local. Am făcut câțiva pași în direcția rezolvării acestei probleme și am început să merg (destul de) des să văd meciurile echipelor de sporturi de sală (baschet, volei, handbal). 
Plecând duminică de la Polivalentă și îndreptându-ne către mașina parcată la capătul pământului (explicația aici) pe un început de vânt șfichiuitor, m-am întors o clipă să privesc OZN-ul de la depărtare. Mi s-a părut interesantă suprapunerea statuii întunecate a lui Oblemenco peste fundalul luminat al sălii, așa că i-am spus tatei:
- Uite ce frumos se vede. I-aș face o poză, dar mi-e lene să scot aparatul!
- Păi nu ne grăbim nicăieri, m-a încurajat el. Poți să-i faci câte poze vrei.
Am scos Nikon-ul D3000, am făcut o singură fotografie (că era frig și simțeam eu că după 4 ore la meci e cazul să ajungem repejor acasă) și am plecat...


4 comentarii:

  1. Dragut ca ti-au cerut acordul, pe la case mai mari s-a intamplat sa "uite" acest mic amanunt :)
    Oricum, felicitari si la cat mai multe fotografii inspirate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru vizita, comentariu si aprecieri.
      In cazul asta nu se punea problema legata de acord, fiindca eu si Lucian suntem si vecini. Cum glumim noi adesea, daca ne suparam ne spargem geamurile la masini. :P

      Ștergere
  2. Tot iti spun eu de ceva vreme sa treci pe domeniu propriu si wordpress. Ar fi scris pe poza site-ul tau in loc de nume.. ;)

    Felicitari oricum. La cat mai multe poze publicate si recunoscute.

    RăspundețiȘtergere