11 septembrie 2013

Incepe SuperBlog 2013!

Pe 1 octombrie începe SuperBlog 2013, deja binecunoscuta competiție de blogging la a cărei ediție de primăvară am participat și eu pentru prima dată prin martie. Teme provocatoare, sute de bloggeri înscriși în concurs, articole pline de creativitate, spirit de competiție, premii cât cuprinde și o atmosferă generală de prietenie sunt principalele caracteristici ale acestui concurs, dar și motivele pentru care am decis să particip și la ediția de toamnă. Asta și faptul că am un superblog, lucru susținut de prietenii mei, super-minionii. :D
via Tumblr
Nu uita să mă susții, începând cu 1 octombrie, citindu-mi articolele, distribuindu-le pe rețelele tale sociale și implicându-te în discuție prin comentarii la subiect. Dacă ai blog, înscrie-te și tu până la 30 septembrie ca să intri în grupul select al posesorilor de superblog și ca să ne încordăm împreună mușchiul blogosferic. Și fie ca cel mai bun să câștige! :)



6 comentarii: