30 octombrie 2011

Aventuri cu un curier

          Joi găsesc în poartă - la adresa din buletin, nu la cea la care locuiesc propriu-zis - un fluturaș (adresat mie) de la cei de la Fan Courier, pe care scria "V-am căutat" și un număr de telefon. Sun la numărul respectiv de telefon și vorbesc cu un domn căruia îi explic că la adresa de pe colet nu o să găsească niciodată pe nimeni. Își notează adresa de la bloc (din Rovine), dar mă anunță că nu poate veni astăzi (joi) să mi-l aducă, pentru că deja coletul nu mai e la el, ci la sediu (depozit). Mă roagă să mă gândesc dacă pot să mă duc până acolo (pe la Electro) să îl ridic. Caut să găsesc pe cineva care să mă ducă, nu găsesc, mai eram și răcită, așa că îl sun pe nene să îi spun că nu pot să ajung, așa că să-mi aducă coletul a doua zi (vineri) la adresa pe care i-o furnizasem anterior (în Rovine). Bine, așa rămâne. După vreo jumătate de oră îmi dau seamă că vineri e toată lumea la serviciu și că nu e nimeni acasă, deci îl sun iar pe domnul cu pricina, îmi cer toate scuzele corespunzătoare și îl rog să noteze adresa de la job (prin centru). Zis și făcut. 
          Vineri dimineață. Veste de ultimă oră - avem liber de la lucru, nimeni la birou. După vreo jumătate de oră îmi dau seama că trebuie să îmi ajungă coletul acolo. Sun pe domnul de la Fan Courier (deja spășita), care îmi spune că nu mai e la dânsul coletul, ci la alt coleg. Mai mult decât drăguț, domnul mă roagă să îl sun a doua zi (sâmbătă) de dimineață (pe la 8) și să îi spun unde să-mi aducă coletul plimbăreț. 
          Sâmbătă dimineață. Răgușită după somn și de la răceală, mă sperii singură de vocea-mi aproape de bărbat. Mă oblig să deschid ochii la 8 și să îl sun pe Dl. Salvator. Îmi cere adresa unde să îmi aducă poznașul colet. Îi dau -iarăși- adresa de acasă (din Rovine). Întreb când să îl aștept. Până în 12. Deja mă gândeam să-i dau și lui ceva pentru deranjul pe care l-am provocat, dar...n-a mai ajuns nici până acum.
          Nu e cine știe ce valoare în ăl colet, dar parcă l-aș vrea. Întrebarea este: să îl mai sun pe nenea sau nu?



3 comentarii:

  1. Fan Courier are sediul vizavi de Sucpi, în spate la Multimobila. Eu, în locul tău, m-aş duce direct acolo, nu aş mai suna pe nimeni. În mod normal, ei nu ţin coletul pe traseu decât în prima zi, deci probabil de mâine încolo coletul tău va fi la sediu.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) eu n-am avut probleme cu ei, de obicei au venit cand le-am spus ca ajung acasa :D cu o mare exceptie, dar trecem cu vederea ;)cel mai bine, daca inca nu sosi coletul, vezi la sediul lor,,,

    RăspundețiȘtergere
  3. @Oana: Probabil asta ar trebui sa fac, numai sa vad cum rezolv cu suprapunerea dintre orele lor de program cu orele mele de lucru...
    @Nebunia: Nu am zis niciunde ca e vina lor. Din contra, le multumesc ca au incercat cu atata rabdare sa rezolve situatia. Sa vedem cum rezolv. :)

    RăspundețiȘtergere