20 februarie 2013

Cu prieteni 2.0 ca ei, nimic nu pare imposibil

Știți deja de aventura la care m-am înhămat, de a promova România ca destinație turistică și de a și câștiga ca premiu o excursie de 6 luni de zile pe 6 continente din această frumoasă nebunie. Că e posibil sau nu, că urmăresc cai verzi pe pereți au ba, contează mai puțin. Mai mult, zic eu, e important să încerci, iar atunci când tu încerci și prietenii tăi sunt alături de tine, deja ți se lipește un zâmbet tâmp de față și nu mai poți să scapi de el. Așa zâmbesc eu când văd prieteni 2.0 (nume generic pentru prieteni, amici, cunoscuți sau chiar oameni cu care n-am interacționat niciodată) că votează, că distribuie aplicarea pe rețelele sociale, că recomandă link-ul către înregistrarea mea pe blogurile lor, că scriu articole despre mine sau preiau banner-ul de promovare.
Cu mulțumiri generoase pentru toată lumea, voiam să fac și o scurtă trecere în revistă a celor care, în măsura posibilităților, pun umărul și mă ajută cu promovarea online a inițiaiativei:
1. Bogdan Antohe - banner pe blog
2. Cristian "Chinezu" China Birta - recomandare în articol
3. TransylvaniaTour.co.uk - banner pe site
4. Oana "my dear sister" Ilie - articol și banner pe blog
5. Daniel Botea - recomandare în articol 1, articol 2 și articol 3, articol și banner pe blog
6. Mihai Hristea - banner pe blog
7. Eugen "Mimanu" Mincu - articol
8. Răzvan Rizea - articol
9. Marius "Blogatu" Călugăru - recomandare în articol
10. "Tot așa" - banner pe blog
11. Irina Rusu - articol și banner pe blog
12. Dragoș Geornoiu - articol și banner pe blog

Pe măsură ce mai aflu de alte persoane care au inclus link-uri, bannere sau articole despre a mea Biggest Baddest Bucket List, o să le adaug la listă. Până atunci, nu uitați să votați, votați, votați! :)



6 comentarii:

  1. am trecut si eu prin asta...am participat la un concurs pentru o calatorie in jurul lumii, cate un oras p fiecare continent...n-am castigat, dar pentru 2 luni mi-a dat aripi:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ar fi rau si premiul, dar, cum zici si tu, cel mai mult conteaza participarea si sustinerea de care ai parte! :)

      Ștergere
  2. http://blog.aisielimobiliare.ro/bucurestiul-cere-mana-de-ajutor-pentru-brandul-sau/

    RăspundețiȘtergere
  3. Te intereseaza un schimb de link cu : http://danijurma.blogspot.com ? merci

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dani: Nu ai fi facut ceva pur si simplu benevol... offf...

    RăspundețiȘtergere